Geoblog.pl    MiiMo    Podróże    Peru 2013    Nareszcie w Limie

Nareszcie w Limie

Peru
Peru, Lima

Wylądowaliśmy w Limie z 40 minutowym opóźnieniem tj. O 5.50. Zważywszy na fakt, że nasz samolot do Cusco odlatywał o 6.50 musieliśmy przyspieszyć kroku i liczyć na trochę szczęścia. Odprawa paszportowa i emigracyjma poszła bardzo sprawnie , nie zostaliśmy również wylosowani do kontroli osobistej. Kontynuowaliśmy więc bieg ku odprawie na nasz lokalny rejs do Cusco poniważ mimo iż wszystko szło po naszej myśli czasu mieliśmy coraz mniej. Nabiegaliśmy się po lotnisku jeszcze trochę gdyż jak uświadomił Nas Pan przy kontroli paszportowej bilety które wydrukowaliśmy jeszcze w Polsce nie uprawniały Nas do wejścia na pokład samolotu. Szybki bieg na dół do checkinu po karty pokładowe i z powrotem na górę do kontroli. Tym razem sympatyczny Pan podśmiewując sie z Nas pod nosem pozwolił Nam przejść dalej. Zdążyliśmy w ostatniej chwili. Boarding był lekko opóźniony więc mieliśmy trochę czasu by ochłonąć.